Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/116
Title: Психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення в дошкільному віці
Other Titles: Психолого-педагогические предпосылки формирования ответственного самоопределения в дошкольном возрасте
Psychological and pedagogical preconditions of responsible self-determination formation of under school age
Authors: Фасолько, Тетяна Степанівна
Bibliographic description (Ukraine): Фасолько, Т. С. Психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення в дошкільному віці / Т. С. Фасолько // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 93-99.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: виховання
відповідальна поведінка
відповідальне самовизначення
базові якості
моральні норми
ціннісні орієнтації
Abstract: Розкриваються психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення як складової соціальної компетентності дошкільника. На основі аналізу сучасних психолого-педагогічних досліджень та результатів власної експериментальної діяльності обґрунтовується необхідність врахування унікальних можливостей дошкільного дитинства у формуванні базових якостей особистості. Пропонуються конкретні діагностичні методики, спрямовані на виявлення характерних ознак досліджуваної якості, та розкриваються шляхи організації ефективної педагогічної діяльності.
Раскрываются психолого-педагогические предпосылки формирования ответственного самоопределения как составной социальной компетентности дошкольника. На основании анализа современных психолого-педагогических исследований и результатов собственной экспериментальной работы обосновывается необходимость учитывания уникальных возможностей дошкольного детства в формировании базисных качеств личности. Предлагаются конкретные диагностические методики, направленные на выявление особенностей исследуемого качества, раскрываются пути организации эффективной педагогической деятельности.
Тhe article deals with the up-to-date approaches to the problem of moral upbringing the preschool age children. The author discloses psychological and pedagogical preconditions of forming the responsible self-identification as important element of preschool child’s competence. On the basis of the detailed analysis of the up-to-date researches and the results of personal experimental activity the necessity of considering the unique possibilities of preschool childhood in forming basic personality’s qualities is justified. The concrete diagnostic methods directed to finding out typical features of under investigation quality are offered and ways of organizing the effective pedagogical activity are revealed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/116
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fasolko.pdf145,62 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.