Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/116
Назва: Психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення в дошкільному віці
Інші назви: Психолого-педагогические предпосылки формирования ответственного самоопределения в дошкольном возрасте
Psychological and pedagogical preconditions of responsible self-determination formation of under school age
Автори: Фасолько, Тетяна Степанівна
Бібліографічний опис: Фасолько, Т. С. Психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення в дошкільному віці / Т. С. Фасолько // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 93-99.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: виховання
відповідальна поведінка
відповідальне самовизначення
базові якості
моральні норми
ціннісні орієнтації
Короткий огляд (реферат): Розкриваються психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення як складової соціальної компетентності дошкільника. На основі аналізу сучасних психолого-педагогічних досліджень та результатів власної експериментальної діяльності обґрунтовується необхідність врахування унікальних можливостей дошкільного дитинства у формуванні базових якостей особистості. Пропонуються конкретні діагностичні методики, спрямовані на виявлення характерних ознак досліджуваної якості, та розкриваються шляхи організації ефективної педагогічної діяльності.
Раскрываются психолого-педагогические предпосылки формирования ответственного самоопределения как составной социальной компетентности дошкольника. На основании анализа современных психолого-педагогических исследований и результатов собственной экспериментальной работы обосновывается необходимость учитывания уникальных возможностей дошкольного детства в формировании базисных качеств личности. Предлагаются конкретные диагностические методики, направленные на выявление особенностей исследуемого качества, раскрываются пути организации эффективной педагогической деятельности.
Тhe article deals with the up-to-date approaches to the problem of moral upbringing the preschool age children. The author discloses psychological and pedagogical preconditions of forming the responsible self-identification as important element of preschool child’s competence. On the basis of the detailed analysis of the up-to-date researches and the results of personal experimental activity the necessity of considering the unique possibilities of preschool childhood in forming basic personality’s qualities is justified. The concrete diagnostic methods directed to finding out typical features of under investigation quality are offered and ways of organizing the effective pedagogical activity are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/116
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fasolko.pdf145,62 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.