Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12244
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLendyuk, Taras-
dc.contributor.authorBodnar, Oksana-
dc.contributor.authorRippa, Sergey-
dc.contributor.authorSachenko, Anatoliy-
dc.date.accessioned2019-02-19T08:38:03Z-
dc.date.available2019-02-19T08:38:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLendyuk T., Bodnar O., Rippa S., Sachenko A. Ontology Applicationin Context of Mastering the Knowledge for Students // International Scientific and Technical Conferenceon Computer Science and Information Technologies (CSIT-2018). 11-14 September 2018. Львів : Вежа і Ко, 2018. С. 123-126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12244-
dc.description.abstractAuthors proposed to construct the fuzzy ontology of the academic discipline taking into account the educational material content, its complexity characteristics’ and studying time. Proposed approach is based on the individual learning path using the fuzzy logic tool. Fuzzy rules, developed in MatLab environment, are applied in Protégé ontology editor using the Fuzzy OWL plugin. That enabled to implement the fuzzy ontology constructing of individual learning path for the academic discipline in education domain.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВежа і Коuk_UA
dc.subjectindividual learning pathuk_UA
dc.subjectfuzzy logicuk_UA
dc.subjectfuzzy ontologyuk_UA
dc.subjectlearning management systemuk_UA
dc.titleOntology Applicationin Context of Mastering the Knowledge for Studentsuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bodnar_Ontology.pdf953,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.