Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12244
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lendyuk, Taras | - |
dc.contributor.author | Bodnar, Oksana | - |
dc.contributor.author | Rippa, Sergey | - |
dc.contributor.author | Sachenko, Anatoliy | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T08:38:03Z | - |
dc.date.available | 2019-02-19T08:38:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Lendyuk T., Bodnar O., Rippa S., Sachenko A. Ontology Applicationin Context of Mastering the Knowledge for Students // International Scientific and Technical Conferenceon Computer Science and Information Technologies (CSIT-2018). 11-14 September 2018. Львів : Вежа і Ко, 2018. С. 123-126. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12244 | - |
dc.description.abstract | Authors proposed to construct the fuzzy ontology of the academic discipline taking into account the educational material content, its complexity characteristics’ and studying time. Proposed approach is based on the individual learning path using the fuzzy logic tool. Fuzzy rules, developed in MatLab environment, are applied in Protégé ontology editor using the Fuzzy OWL plugin. That enabled to implement the fuzzy ontology constructing of individual learning path for the academic discipline in education domain. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Вежа і Ко | uk_UA |
dc.subject | individual learning path | uk_UA |
dc.subject | fuzzy logic | uk_UA |
dc.subject | fuzzy ontology | uk_UA |
dc.subject | learning management system | uk_UA |
dc.title | Ontology Applicationin Context of Mastering the Knowledge for Students | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodnar_Ontology.pdf | 953,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.