Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12256
Назва: Рефлексивні компоненти педагогічної діяльності
Автори: Олексюк, Вікторія Романівна
Бібліографічний опис: Олексюк В. Р. Психологічні передумови діалогізації педагогічної взаємодії як ключової у сучасній освіті // Психологічні виміри розвитку сучаної освіти України в умовах євроінтеграції, 19-20 2018 р.: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 20-річчя кафедри практичної психології. Тернопіль, 2018. С. 63-66
Дата публікації: 19-жов-2018
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12256
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksiyk_3.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.