Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12271
Title: Особливості психологічного супроводу становлення ґендерної ідентичності старших підлітків
Other Titles: Особенности психологического сопровождения становления гендерной идентичности старших подростков
Features of psychological accompaniment incipience of the gender identity of senior adolescents
Authors: Чіп, Руслана Степанівна
Bibliographic description (Ukraine): Чіп Р. С. Особливості психологічного супроводу становлення ґендерної ідентичності старших підлітків // Науковий вісник Херсонського державного університету: зб. наук. пр. Сер. Психологічні науки. Вип. 2, Т. 2. Херсон: Видавничий дім «Гальветика», 2018. С.108–113
Issue Date: 2018
Publisher: Гальветика
Keywords: гендерна ідентичність
психологічний супровід
гендерний тренінг
зростаюча особистість
старший підліток
гендерная идентичность
психологическое сопровождение
гендерный тренинг
подрастающая личность
старший подросток
gender identity
psychological conduct
gender training
growing person
senior teenager
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблеми гендерної ідентичності як інтегрального особистісного утворення. Проаналізовано сутність поняття «психологічний супровід» становлення гендерної ідентичності старших підлітків в освітньому просторі. Визначено, що здійснення психологічного супроводу сприяє розвитку егалітарної взаємодії дівчат та хлопців старшого підліткового віку. Розглянуто гендерний тренінг як інноваційний метод соціалізації зростаючої особистості.
Статья посвящена исследованию проблемы гендерной идентичности как интегративного личностного образования. Проанализировано сущность понятия «психологическое сопровождение» в образовательном пространстве. Определено, что осуществление психологического сопровождения способствует развитию эгалитарного взаимодействия девочек и мальчиков старшего подросткового возраста. Рассмотрен гендерный тренинг как инновационный метод социализации подрастающей личности.
The article is dedicated to the study of the problem of gender identity as an integral personal formation. We analyzed the essence of the concept of "psychological conduct" of the formation of the gender identity of senior teenagers in the educational space. It is determined that the implementation of psychological conduct contributes to the development of egalitarian interaction between girls and boys of senior adolescents. Gender training is considered as an innovative method of socializing of a growing personality.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12271
ISSN: 2312-3206
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chip_6.pdf439,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.