Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12271
Назва: Особливості психологічного супроводу становлення ґендерної ідентичності старших підлітків
Інші назви: Особенности психологического сопровождения становления гендерной идентичности старших подростков
Features of psychological accompaniment incipience of the gender identity of senior adolescents
Автори: Чіп, Руслана Степанівна
Бібліографічний опис: Чіп Р. С. Особливості психологічного супроводу становлення ґендерної ідентичності старших підлітків // Науковий вісник Херсонського державного університету: зб. наук. пр. Сер. Психологічні науки. Вип. 2, Т. 2. Херсон: Видавничий дім «Гальветика», 2018. С.108–113
Дата публікації: 2018
Видавництво: Гальветика
Ключові слова: гендерна ідентичність
психологічний супровід
гендерний тренінг
зростаюча особистість
старший підліток
гендерная идентичность
психологическое сопровождение
гендерный тренинг
подрастающая личность
старший подросток
gender identity
psychological conduct
gender training
growing person
senior teenager
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми гендерної ідентичності як інтегрального особистісного утворення. Проаналізовано сутність поняття «психологічний супровід» становлення гендерної ідентичності старших підлітків в освітньому просторі. Визначено, що здійснення психологічного супроводу сприяє розвитку егалітарної взаємодії дівчат та хлопців старшого підліткового віку. Розглянуто гендерний тренінг як інноваційний метод соціалізації зростаючої особистості.
Статья посвящена исследованию проблемы гендерной идентичности как интегративного личностного образования. Проанализировано сущность понятия «психологическое сопровождение» в образовательном пространстве. Определено, что осуществление психологического сопровождения способствует развитию эгалитарного взаимодействия девочек и мальчиков старшего подросткового возраста. Рассмотрен гендерный тренинг как инновационный метод социализации подрастающей личности.
The article is dedicated to the study of the problem of gender identity as an integral personal formation. We analyzed the essence of the concept of "psychological conduct" of the formation of the gender identity of senior teenagers in the educational space. It is determined that the implementation of psychological conduct contributes to the development of egalitarian interaction between girls and boys of senior adolescents. Gender training is considered as an innovative method of socializing of a growing personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12271
ISSN: 2312-3206
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chip_6.pdf439,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.