Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13310
Назва: Formation of autopsychological competency of future teachers in the process of the study of psychological and pedagogical disciplines
Інші назви: Формування аутопсихологічної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
Kształtowanie kwalificacji autopsychologicznych przyszłuch nauczycieli w procesie uczenia się dyscyplin psychologiczno-pedagogicznych
Автори: Meshko, H. M.
Meshko, O. I.
Бібліографічний опис: Meshko H. M., Meshko O. I. Formation of autopsychological competency of future teachers in the process of the study of psychological and pedagogical disciplines // European Humanities Studies: State and Society (Poland – Ukraine). Krakow : Fundacja im. M. Reja, 2018. Issue 4(I). P. 173-187.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Fundacja im. M. Reja
Ключові слова: autopsychological competency
future teachers
psychological disciplines
pedagogical disciplines
professional training
psychological and pedagogical training
pedagogical practice
аутопсихологічна компетентність
майбутні вчителі
психологічні дисципліни
педагогічні дисципліни
професійна підготовка
психолого-педагогічний тренінг
педагогічна практика
Короткий огляд (реферат): The article reveals the role of psychological and pedagogical disciplines in solving problems of formation of autopsychological competency of students – future teachers. The essence of autopsychological competency based on the study of scientific sources, was analyzed, approaches to its interpretation, structural components of autopsychological competency of future teachers were analyzed. The content and technological content of the courses “Introduction to the pedagogical profession”, “General psychology”, “The age and pedagogical psychology”, “Pedagogics”, “Educational technologies” was described, which is directed to the salvation of future teachers’ autopsychological competency problems formation, focused on their self-knowledge, self-disclosure, self-development, moving to the heights of professionalism. The role of pedagogical practice of students in general education institutions in the investigated aspect was described, the complex of specially designed tasks for students-practitioners were characterized. The developed psychological and pedagogical training as a means of formation of autopsychological competency of future teachers was presented, features of its functioning, the content and procedural aspects of activity were described. The necessity of developing a system of formation of autopsychological competency of future teachers at the stage of professional training, identification of opportunities and ways of its development in the coordinates of postgraduate pedagogical education was determined.
У статті розкрито роль психолого-педагогічних дисциплін у вирішенні завдань формування аутопсихологічної компетентності студентів – майбутніх учителів. На основі вивчення наукових джерел з’ясовано сутність аутопсихологічної компетентності, проаналізовано підходи до її тлумачення, структурні компоненти аутопсихологічної компетентності майбутніх учителів. Описано змістове й технологічне наповнення курсів «Вступ до педагогічної професії», «Загальна психологія», «Вікова і педагогічна психологія», «Педагогіка», «Освітні технології», що спрямоване на вирішення завдань формування аутопсихологічної компетентності майбутніх учителів, орієнтоване на їх самопізнання, саморозкриття, саморозвиток, рух до вершин професіоналізму. Схарактеризовано роль педагогічної практики студентів у загальноосвітніх навчальних закладах у досліджуваному аспекті, описано комплекс спеціально розроблених завдань студентам-практикантам. Представлено розроблений психолого-педагогічний тренінг як засіб формування аутопсихологічної компетентності майбутніх учителів, описано особливості його функціонування, змістові і процедурні аспекти діяльності. Визначено необхідність розроблення системи формування аутопсихологічної компетентності майбутніх учителів на етапі професійної підготовки, виявлення можливостей і шляхів її розвитку в координатах післядипломної педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13310
ISSN: 2413-9025
2450-6486
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Meshko_002_2018.pdf3,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.