Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/133
Title: Методичні моделі екологічної освіти учнів Німеччини в закладах освіти середнього ступеня навчання
Other Titles: Методичческие модели экологического образования учащихся средней ступени образования Германии
Methodical models of ecological education of students in secondary schools of German
Authors: Ломакович, Валентина Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Ломакович, В. Я. Методичні моделі екологічної освіти учнів Німеччини в закладах освіти середнього ступеня навчання / В. Я. Ломакович // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 188-194.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: методична модель
екологічна освіта
неперервність
Abstract: Розкрита специфіка здійснення екологічної освіти у навчальних закладах середнього ступеня Німеччини. Вказані основні моделі занять, які при цьому застосовуються педагогами, викладені принципи проведення цих занять та проаналізовані особливості побудови навчально-виховного процесу. Акцентується увага на значенні екологічної освіти, яка виходить за межі навчального процесу і розглядається в Німеччині як найбільш адекватна основа для підвищення якості освіти загалом, вироблення нового способу життя. Розглянуто поєднання теорії з практикою, встановлення зв’язку між життям та пізнанням, винайдення власної форми заняття та відмову від техніки його планування, що є основними принципами моделей занять німецьких педагогів при здійсненні екологічної освіти у середніх школах Німеччини.
Раскрыта специфика осуществления экологического образования в учебных заведениях средней ступени образования Германии. Указаны основные модели занятий, которые при этом применяются педагогами, изложены принципы проведения этих занятий и проанализированы особенности строения учебно-воспитательного процесса. Обращено внимание на значение экологического образования, которое выходит за пределы учебного процесса и рассматриваются как наиболее адекватная основа повышения качества образования в целом, формирования нового способа жизни. Рассмотрены объединение теории с практикой, установление связи между жизнью и познанием, изобретение собственной формы занятий и отказ от твердой техники их планирования, что является главными принципами моделей занятий педагогов при осуществлении экологического образования в средних школах Германии.
The article deals with the specific features of the ecological education in German educational establishments of the middle level. The article highlights the basic models of conducting classes implemented by German teachers. In the article there have been introduced the principles of conducting these classes. The peculiarities of organizing the learning process in German schools have also been analyzed. The tenets about the importance of ecological education which goes out the boundaries of the educational process and is considered the most adequate basis for the improving of the education are conceptual for the development of the ecological education. Combining theory with practice, establishing the connection between life and cognition, implementing one’s own form of the class and giving up the hard technique of its planning are the principal models of conducting classes implemented by German teachers.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/133
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lomakovuch.pdf140,8 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.