Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13408
Назва: Розвиток здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991−2016 рр.)
Інші назви: Развитие здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательном процессе начальной школы (1991−2016 гг.)
Автори: Янкович, Олександра Іванівна
Бібліографічний опис: Янкович О. Розвиток здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991−2016 рр.) // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка. Сер. Педагогіка. Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2017. Вип. 4/36. С. 301-312
Дата публікації: 2017
Видавництво: ДДПУ ім. Івана Франка
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здоров’язбережувальні технології початкової школи
розвиток здоров’язбережувальних технологій
здоров’яформування
навчання в русі
здоровьесберегающие технологии
здоровьесберегающие технологии начальной школы
развитие здоровьесберегающих технологий
здоровьеформирование
обучение в движении
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу теоретичних аспектів та практики реалізації здоров’язбережувальних технологій у 90-х рр. ХХ ст. – на поч. ХХІ ст. визначено особливості їх розвитку в навчально-виховному процесі початкової школи. Наведено підходи до трактування понять, класифікації технологій у галузі здоров’язбереження. З’ясовано суть поняття «розвиток здоров’язбережувальних технологій». Виявлено можливості використання позитивних ідей досвіду генезису здоров’язбережувальних технологій у початковій школі та в педагогічних ВНЗ у процесі підготовки майбутніх учителів учнів молодшого шкільного віку.
В статье на основе анализа теоретических аспектов и практики реализации здоровьесберегающих технологий в 90-х гг. ХХ в. – нач. XXI в. определены особенности их развития в учебно-воспитательном процессе начальной школы. Представлены подходы к трактовке понятий, классификации технологий в сфере здоровьесбережения. Определена суть понятия «развитие здоровьесберегающих технологий». Выявлены возможности использования положительных идей опыта генезиса здоровьесберегающих технологий в начальной школе и в педагогических ВУЗах в процессе подготовки будущих учителей младших школьников.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13408
ISSN: 2313-2094
2413-2039
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yankovych_O_Development.pdf558,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.