Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13504
Назва: Загальна характеристика інноваційних педагогічних технологій для гуманітарної підготовки іноземних студентів-медиків
Інші назви: GENERAL DESCRIPTION OF INNOVATIVE PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES FOR LIBERAL EDUCATION OF FOREIGN MEDICAL STUDENTS
Автори: Яцишина, О. В.
Бібліографічний опис: Яцишина О. В. Загальна характеристика інноваційних педагогічних технологій для гуманітарної підготовки іноземних студентів-медиків // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. Педагогіка. Психологія. Філософія. Київ, 2015. № 208. Ч. 1. С. 246-253
Дата публікації: 2015
Ключові слова: педагогічні тіхнології
інноваційні педагогічні технології
медичний університет
гуманітарна підготовка
іноземні студенти-медики
педагогические технологии
инновационные педагогические технологии
медицинский университет
гуманитарная подготовка
иностранные студенты-медики
educational technologies
innovative educationai technoiogies
medical university
iiberal education
foreign medical students
Серія/номер: Педагогіка. Психологія. Філософія.;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто погляди вчених на терміни «технологія» та «педагогічна технологія». Проаналізовано позитивні та негативні сторони використання у навчальному процесі ВНЗ традиційних та Інноваційних педагогічних технологій. Обгрунтовано доцільність активного впроваджеіня інноваційних педагогічних технологій у процес гуманітарної підготовки іноземних студентів - майбутніх лікарів.
В статье рассмотрены взгляды ученых на термины «технология» и «педагогическая технология». Проанализированы положительные и отрицательные стороны использования в учебном процессе ВУЗа традиционных и инновационных педагогических технологий. Обоснована целесообразность активного внедрения инновационных педагогических технологий в процесс гуманитарной подготовки иностранных студентов - будущих врачей.
«educational technology». The positive and negative aspects of the using of traditional and innovative educational technologies in the educational process in universities are analyzed. The expediency of active implementation of innovative educational technologies in liberal training of foreign students - future doctors is proved. Traditional educational technologies are the key to stability and consistency in education, but they limit the development of creative potential of students. At the same time social sciences differ in their variability, the potential to obtain the set of solutions, diversity of points of view, they have egually scientific nature. Therefore, the teaching of these disciplines has its own specific opportunities for creative thinking and, therefore, requires the using of pedagogical innovations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13504
ISSN: 2222-8624
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yatsyshyna_NUBiP.pdf548,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.