Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/135
Title: Форми професійного розвитку вчителів в освітніх асоціаціях США
Other Titles: Формы профессионального развития учителей в образовательных ассоциациях США
Forms of teacher professional development in the U.S. education associations
Authors: Садовець, Олеся Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Садовець, О. В. Форми професійного розвитку вчителів в освітніх асоціаціях США / О. В. Садовець // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 202-206.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійний розвиток
освітня асоціація
форма професійного розвитку
Abstract: У статті досліджено процес професійного розвитку вчителів в освітніх асоціаціях США. Визначено їх види та проаналізовано стратегії професійного розвитку вчителів в американських освітніх асоціаціях – обов’язковий мінімум, професійний розвиток другого покоління та розвиток лідерських здібностей. Особливу увагу приділено цікавим та новітнім формам професійного розвитку вчителів в освітніх асоціаціях США – участі у групах за інтересами, цільових групах, супервізії, «теленаставництву» та ін.
В статье исследован процесс профессионального развития учителей в образовательных ассоциациях США. Определены их виды и проанализированы стратегии профессионального развития учителей в американских образовательных ассоциациях – обязательный минимум, профессиональное развитие «второго поколения» и развитие лидерских умений. Особое внимание уделено интересным и новейшим формам профессионального развития учителей в образовательных ассоциациях США – участию в группах за интересами, целевых группах, супервизии, «теленаставничеству» и др.
The article deals with the problem of teacher professional development in the U.S. education associations. Kinds of associations and strategies of teacher professional development in associations – the necessary minimum, «second generation» professional development and the development of leadership skills – are characterized in the article. Special attention is paid to interesting and new forms of teacher professional development in associations – Special Interest Groups, Task Forces, supervision, telementoring and others.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/135
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sadovecs.pdf112,73 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.