Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Назва: Характеристика організаційно-педагогічних умов, що впливають на готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів
Інші назви: Characteristics of organizational and pedagogical conditions which influence on the readiness of future specialists of the social sphere to conflicts resolution
Автори: Калаур, Світлана Миколаївна
Бібліографічний опис: Калаур С. М. Характеристика організаційно-педагогічних умов, що впливають на готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон, 2017. Випуск LXXХ (80). Том 3. С. 152–156.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: організаційно-педагогічні умови
готовність до розв’язання конфліктів
компоненти готовності
система професійної підготовки
фахівці соціальної сфери
организационно-педагогические условия
готовность к решению конфликтов
компоненты готовности
система профессиональной подготовки
специалисты социальной сферы
organizational and pedagogical conditions
readiness for conflict resolution
components of readiness
system of professional training
specialists ofsocial sphere
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано потребу впровадження в професійну підготовку майбутніх фахівців соціальної сфери організаційно-педагогічних умов. З'ясовано, що на формування готовності мають найбільший вплив такі умови: формування мотиваційної основи готовності шляхом упровадження особистісно орієнтованого навчання; систематизація теоретичних знань засобами інформаційно-комунікативних технологій; розвиток практичних умінь і навичок на основі проблемного навчання та розроблення банку проблемних професійних завдань конфліктологічного змісту; упровадження тренінгових технологій для вдосконалення особистісних якостей. Розкрито їх зміст і механізми впровадження.
В статье обоснована необходимость внедрения в профессиональную подготовку будущих специалистов социальной сферы организационно-педагогических условий. Установлено, что на формирование готовности имеют наибольшее влияние следующие условия: формирование мотивационной основы готовности путем внедрения личностно ориентированного обучения; систематизация теоретических знаний средствами информационно-коммуникационных технологий; развитие практических умений и навыков на основе проблемного обучения и разработки банка проблемных профессиональных задач конфликтологического содержания; внедрение тренинговых технологий для совершенствования личностных качеств. Раскрыты их содержание и механизмы внедрения.
The article substantiates the need for introduction of organizational and pedagogical conditions for future specialists in the social sphere. It is revealed that the following conditions influence the formation of readiness: the formation of a motivational basis of readiness through the introduction of personally oriented learning; systematization of theoretical knowledge by means of information and communication technologies; development of practical skills and skills based on problem-based training and development of a bank of problematic professional problems of conflict-related content; the introduction of training technology to improve personal qualities. Their contents and implementation mechanisms are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalaur_12(2017).pdf193,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.