Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14306
Назва: Формування теоретичних біологічних понять в учнів як спосіб реалізації принципу наступності навчання в основній школі
Автори: Сидорович, М. М.
Бібліографічний опис: Сидорович М. М. Формування теоретичних біологічних понять в учнів як спосіб реалізації принципу наступності навчання в основній школі // Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції (17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 81–84.
Дата публікації: 17-тра-2018
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14306
Розташовується у зібраннях:Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sydorovych.pdf55,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.