Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14919
Название: Методологічні підходи до розвитку критичного мислення майбутніх учителів у процесі вивчення теоретичної фізики
Авторы: Коновал, О. А.
Соломенко, А. О.
Библиографическое описание: Коновал О. А., Соломенко А. О. Методологічні підходи до розвитку критичного мислення майбутніх учителів у процесі вивчення теоретичної фізики // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2019 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2019. С. 19-23
Дата публикации: 20-мая-2019
Издательство: Вектор
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14919
Располагается в коллекциях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3_Konoval_Solomenko.pdf70,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.