Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15034
Название: LINGUISTIC AND SYNTACTIC FEATURES OF ADVERTISING TEXTS
Другие названия: Лінгвістичні та синтаксичні особливості рекламних текстів
Авторы: Kachala, Oksana
Библиографическое описание: Kachala O. LINGUISTIC AND SYNTACTIC FEATURES OF ADVERTISING TEXTS // Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації: матеріали І Всеукраїнської наукової конференції (3 грудня 2018 р. м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. С. 16-22
Дата публикации: 3-дек-2018
Издательство: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключевые слова: advertising texts
syntax
linguopragmatics of advertising
рекламний текст
синтаксис
лінгвопрагматика реклами
Краткий осмотр (реферат): Approaches to the analysis of advertising texts from the point of view of linguopragmatics are considered in the article. The theories of scholars concerning the interpretation of the concept of “advertising text” are generalized. The peculiarities of the syntactic structure of advertising texts are defined, which are illustrated by the relevant examples.
У статті розглянуто підходи до аналізу рекламних текстів з точки зору лінгвопрагматики. Узагальнено теорії науковців щодо трактування поняття “рекламний текст”. Висвітлено особливості синтаксичної структури рекламних текстів, які проілюстровані релевантними прикладами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15034
Располагается в коллекциях:Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3_Kachala.pdf518,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.