Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15034
Назва: LINGUISTIC AND SYNTACTIC FEATURES OF ADVERTISING TEXTS
Інші назви: Лінгвістичні та синтаксичні особливості рекламних текстів
Автори: Kachala, Oksana
Бібліографічний опис: Kachala O. LINGUISTIC AND SYNTACTIC FEATURES OF ADVERTISING TEXTS // Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації: матеріали І Всеукраїнської наукової конференції (3 грудня 2018 р. м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. С. 16-22
Дата публікації: 3-гру-2018
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: advertising texts
syntax
linguopragmatics of advertising
рекламний текст
синтаксис
лінгвопрагматика реклами
Короткий огляд (реферат): Approaches to the analysis of advertising texts from the point of view of linguopragmatics are considered in the article. The theories of scholars concerning the interpretation of the concept of “advertising text” are generalized. The peculiarities of the syntactic structure of advertising texts are defined, which are illustrated by the relevant examples.
У статті розглянуто підходи до аналізу рекламних текстів з точки зору лінгвопрагматики. Узагальнено теорії науковців щодо трактування поняття “рекламний текст”. Висвітлено особливості синтаксичної структури рекламних текстів, які проілюстровані релевантними прикладами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15034
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_Kachala.pdf518,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.