Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15036
Title: Методологічні моделі використання технології змішаного навчання в процесі формування англомовної лексико-граматичної компетентності
Other Titles: METHODOLOGICAL MODELS OF USING THE BLENDED LEARNING TECHNOLOGY IN THE PROCESS OF DEVELOPING OF ENGLISH LEXICAL AND GRAMMATICAL COMPETENCE
Authors: Любінська, Галина
Bibliographic description (Ukraine): Любінська Г. Методологічні моделі використання технології змішаного навчання в процесі формування англомовної лексико-граматичної компетентності // Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації: матеріали І Всеукраїнської наукової конференції (3 грудня 2018 р. м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. С. 29-32
Issue Date: 3-Dec-2018
Publisher: ТНПУ ім. В Гнатюка
Keywords: технологія,
модель,
комбіноване навчання,
он-лайн навчання,
електронне навчання,
навчальні електронні ресурси
technology,
model,
blended learning,
on-line learning,
e-learning,
educational electronic resources
Abstract: Стаття присвячена проблемі висвітлення основних методологічних моделей використання технології змішаного навчання в процесі формування англомовної лексико – граматичної компетентності.
The article is devoted to the problem of the coverage of the main methodological models of using the blended learning technology in the process of developing English lexical and grammatical competence.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15036
Appears in Collections:Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_Liubinska.pdf82,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.