Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15036
Назва: Методологічні моделі використання технології змішаного навчання в процесі формування англомовної лексико-граматичної компетентності
Інші назви: METHODOLOGICAL MODELS OF USING THE BLENDED LEARNING TECHNOLOGY IN THE PROCESS OF DEVELOPING OF ENGLISH LEXICAL AND GRAMMATICAL COMPETENCE
Автори: Любінська, Галина
Бібліографічний опис: Любінська Г. Методологічні моделі використання технології змішаного навчання в процесі формування англомовної лексико-граматичної компетентності // Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації: матеріали І Всеукраїнської наукової конференції (3 грудня 2018 р. м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. С. 29-32
Дата публікації: 3-гру-2018
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: технологія,
модель,
комбіноване навчання,
он-лайн навчання,
електронне навчання,
навчальні електронні ресурси
technology,
model,
blended learning,
on-line learning,
e-learning,
educational electronic resources
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі висвітлення основних методологічних моделей використання технології змішаного навчання в процесі формування англомовної лексико – граматичної компетентності.
The article is devoted to the problem of the coverage of the main methodological models of using the blended learning technology in the process of developing English lexical and grammatical competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15036
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Liubinska.pdf82,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.