Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/153
Название: Інформаційно-навчальне середовище як засіб ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Другие названия: Информационно-обучающая среда как средство эффективной организации самостоятельной учебной деятельности студентов высших педагогических учебных заведений
Informative-and-instructive environment as a means of effective organization of students’ self-managed educational activities in higher pedagogical establishments
Авторы: Малихін, О. В.
Библиографическое описание: Малихін, О. В. Інформаційно-навчальне середовище як засіб ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / О. В. Малихін // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 33-38.
Дата публикации: окт-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: середовище
інформаційно-навчальне середовище
організація самостійної навчальної діяльності
педагогічний вуз
Краткий осмотр (реферат): Здійснено психолого-педагогічний аналіз категорій «середовище» та «інформаційний простір» та «інформаційно-навчальне середовище». Визначено структуру і дидактичні можливості інформаційно-навчального середовища як засобу ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів педагогічних вузів.
Проведен психолого-педагогический анализ категорий «среда» и «информационно-обучающая среда». Определены возможности информационно-обучающей среды как средства эффективной организации самостоятельной учебной деятельности студентов педагогических вузов.
Psychological and pedagogical analysis of categories «environment», «information space» and «informative-and-instructive environment» has been carried out in the article. The structure and didactic possibilities of informative-and-instructive environment as a means of effective organization of students’ self-managed educational activities in higher pedagogical educational establishments have been defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/153
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Maluxin.pdf127,79 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.