Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15778
Title: Рецензія на наукову монографію Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнка, В. Д. Сиротюка «Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі з використанням інноваційних технологій»
Other Titles: REVIEW OF SCIENTIFIC MONOGRAPH “THEORETICAL AND METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF TEACHING PHYSICS TO FUTURE IT SPECIALISTS WITH THE USE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES” BY Y.P. BENDES, V. P. SERGIYENKO, V. D. SYROTIUK
Authors: Войтович, Ігор
Bibliographic description (Ukraine): Войтович І. [Рецензія] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1. С. 182-187. Рец. на наукову монографію : Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнка, В. Д. Сиротюка «Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі з використанням інноваційних технологій»
Issue Date: 2020
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Обгрунтовано теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі. Розроблено методичну систему навчання фізики студентів, яка містить такі основні складові, як зміст курсу фізики, методи, засоби і технології навчання, форми його організації, навчальні й інформаційні ресурси. Визначено педагогічні умови навчання фізики майбутніх фахівців у галузі телекомунікацій шляхом системного використання засобів візуалізації навчального матеріалу, реалізацією зворотнього зв’язку між користувачем та засобами комп’ютерних технологій, автоматизацією процесів інформаційно-методичного забезпечення, організацією управління навчальною діяльністю, контролю за результатами засвоєння знань.
Theoretical and methodological principles of teaching Physics to future IT specialists are substantiated. A methodical system of teaching Physics to students, which contains such basic components as the content of the course, methods, tools and technologies, forms of its organization, educational and information resources, has been developed. The pedagogical conditions for teaching Physics to future specialists in the field of telecommunications are determined, among which the systematic use of visualization of educational material, feedback between the user and computer technology, automation of information and methodological support, management of educational activities, control over learning outcomes.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15778
ISSN: 2311-6382
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2020, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25_VOITOVYCH.pdf103,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.