Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15778
Назва: Рецензія на наукову монографію Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнка, В. Д. Сиротюка «Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі з використанням інноваційних технологій»
Інші назви: REVIEW OF SCIENTIFIC MONOGRAPH “THEORETICAL AND METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF TEACHING PHYSICS TO FUTURE IT SPECIALISTS WITH THE USE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES” BY Y.P. BENDES, V. P. SERGIYENKO, V. D. SYROTIUK
Автори: Войтович, Ігор
Бібліографічний опис: Войтович І. [Рецензія] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1. С. 182-187. Рец. на наукову монографію : Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнка, В. Д. Сиротюка «Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі з використанням інноваційних технологій»
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі. Розроблено методичну систему навчання фізики студентів, яка містить такі основні складові, як зміст курсу фізики, методи, засоби і технології навчання, форми його організації, навчальні й інформаційні ресурси. Визначено педагогічні умови навчання фізики майбутніх фахівців у галузі телекомунікацій шляхом системного використання засобів візуалізації навчального матеріалу, реалізацією зворотнього зв’язку між користувачем та засобами комп’ютерних технологій, автоматизацією процесів інформаційно-методичного забезпечення, організацією управління навчальною діяльністю, контролю за результатами засвоєння знань.
Theoretical and methodological principles of teaching Physics to future IT specialists are substantiated. A methodical system of teaching Physics to students, which contains such basic components as the content of the course, methods, tools and technologies, forms of its organization, educational and information resources, has been developed. The pedagogical conditions for teaching Physics to future specialists in the field of telecommunications are determined, among which the systematic use of visualization of educational material, feedback between the user and computer technology, automation of information and methodological support, management of educational activities, control over learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15778
ISSN: 2311-6382
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2020, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25_VOITOVYCH.pdf103,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.