Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти : [18] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти : матеріали міжнародного науково-практичного семінару (м. Тернопіль, 18 лютого 2020 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. 64 с.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 18 з 18
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020-02-18Готовність педагога до інноваційних змін у системі освітиЯщишин, Ірина
2020-02-18Якість навчання та виховання на уроках трудового навчання: постановка проблемиФрейман, Станіслава-Данута
2020-02-18Проблема якості освіти України в контексті розвитку інноваційної економікиТерещук, Григорій Васильович; Буяк, Богдан Богданович; Лола, Віталій
2020-02-18Співпраця закладів загальної середньої та вищої педагогічної освіти: нові реаліїСтепанюк, Алла Василівна; Жирська, Галина Ярославівна
2020-02-18Інклюзивне освітнє середовище як один з аспектів соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребамиСороколіт, Юлія
2020-02-18Освітньо-розвивальне середовище як фактор підвищення якості підготовки майбутніх учителівПисарчук, Оксана Тарасівна
2020-02-18Людина і праця у контексті глобальних змінП’єтрулевіч, Богуслав
2020-02-18Особливості партнерських відносин (з досвіду роботи кафедри фізичного виховання ТНПУ)Огнистий, Андрій Володимирович; Огниста, Катерина Миколаївна
2020-02-18Якість освіти – в пріоритетах діяльностіМоравська, Наталія
2020-02-18Аналіз системи оцінок забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх вчителів технологійКулик, Євген; Кулик, Юрій
2020-02-18Державна освітня політика України щодо забезпечення якості освіти: зміст та основні напрямиІгнатенко, Наталія Віталіївна
2020-02-18Міжнародні дослідження освіти в Україні – можливість виявлення тенденцій розвитку освітньої системиЗадорожна, Олександра
2020-02-18Система забезпечення якісної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до професійної діяльностіЖаркова, Ірина Іванівна
2020-02-18Організаційна культура як вимір якості освітиГузар, Олена Володимирівна
2020-02-18Сертифікація 2020. Експертне оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів (з досвіду роботи)Вінніцька, Ірина
2020-02-18Партнерство «університет-роботодавець» у процесі забезпечення якості підготовки майбутнього вчителяБойко, Марія Миколаївна
2020-02-18Складові моделі ідеального вчителя нової української школиБарна, Ольга Василівна
2020-02-18Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти-
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 18 з 18