Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16004
Назва: Феномен розуміння як механізм гармонізації особистісних сфер суб’єктів музично-педагогічного процесу у вищій школі
Інші назви: Феномен понимания как механизм гармонизации личностной сферы субъектов музыкально-педагогического процесса в высшей школе
PHENOMENON OF UNDERSTANDING HOW MECHANISMS OF HARMONIZATION PERSONAL SPHERE SUBJECTS MUSIC-PEDAGOGICAL PROCESS IN HIGHER EDUCATION
Автори: Олексюк, Ольга
Бібліографічний опис: Олексюк О. Феномен розуміння як механізм гармонізації особистісних сфер суб’єктів музично-педагогічного процесу у вищій школі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 3–10.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: музично-педагогічний процес у вищій школі
розуміння
гармонізація
особистісна сфера
суб’єкти
музыкально-педагогический процесс в высшей школе
понимание
гармонизация
личностная сфера
субъекты
music and teaching process in higher education
understanding,
harmonization
personal scope
subjects
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що в умовах соціокультурних змін і суперечливості сучасного музично-педагогічного процесу у вищій школі феномен розуміння набуває статусу механізму гармонізації особистісних сфер суб’єктів музично-педагогічного процесу у вищій школі.
В статье показано, что в условиях социокультурных изменений и противоречивости современного музыкально-педагогического процесса в высшей школе феномен понимания приобретает статус механизма гармонизации личностных сфер субъектов музыкально-педагогического процесса в высшей школе.
The article attempts to show that in the social and cultural changes and contradictions of contemporary music and teaching process in higher education understand the phenomenon acquires the status of a mechanism harmonize personal areas of musical subjects of educational process in higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16004
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksiuk_O.pdf271,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.