Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16021
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВодяна, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-20T05:55:37Z-
dc.date.available2020-10-20T05:55:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВодяна В. Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 117–130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16021-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано культуротворчі програмні підходи сучасних виховних програм. Висвітлено концептуальні та структурно-організаційні засади педагогічного керівництва художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм. Окреслено організаційну структуру художньо-творчої діяльності школярів. Визначено мету та принципи функціонування культурно-мистецьких програм у виховному процесі загальноосвітньої школи.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы культуротворческие программные подходы современных воспитательных программ. Освещены концептуальные и структурно-организационные основы педагогического руководства художественно-творческой деятельностью учащихся общеобразовательных школ в воспитательной технологии культурно-художественных программ. Очерчена организационная структура художественно-творческой деятельности школьников. Определены цели и принципы функционирования культурно-художественных программ в воспитательном процессе общеобразовательной школы.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the cultural programming approaches of modern educational programs, clarifies the conceptual, structural and organizational bases of pedagogical management artistic and creative activity of pupils of secondary schools in educational technology cultural and art programs, outlines the organizational structure of the artistic and creative activity of pupils, defines the purpose and principles of functioning of the cultural and artistic programs in educational process in secondary schools.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectвиховна технологіяuk_UA
dc.subjectкультурно-мистецькі програмиuk_UA
dc.subjectпедагогічне керівництвоuk_UA
dc.subjectхудожньо-творча діяльністьuk_UA
dc.subjectвоспитательная технологияuk_UA
dc.subjectкультурно-художественные программыuk_UA
dc.subjectпедагогическое руководствоuk_UA
dc.subjectхудожественно-творческая деятельностьuk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectcultural and arts programsuk_UA
dc.subjecteducational leadershipuk_UA
dc.subjectartistic and creative activitiesuk_UA
dc.titleПедагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програмuk_UA
dc.title.alternativeПедагогическое руководство художественно-творческой деятельностью учащихся общеобразовательных школ в воспитательной технологии культурно-художественных программuk_UA
dc.title.alternativePEDAGOGICAL GUIDANCE OF ARTISTIC AND CREATIVE ACTIVITY OF PUPILS OF SECONDARY SCHOOLS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGY CULTURAL AND ART PROGRAMSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vodiana.pdf244,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.