Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16021
Title: Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм
Other Titles: Педагогическое руководство художественно-творческой деятельностью учащихся общеобразовательных школ в воспитательной технологии культурно-художественных программ
PEDAGOGICAL GUIDANCE OF ARTISTIC AND CREATIVE ACTIVITY OF PUPILS OF SECONDARY SCHOOLS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGY CULTURAL AND ART PROGRAMS
Authors: Водяна, Валентина Олександрівна
Bibliographic description (Ukraine): Водяна В. Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 117–130.
Issue Date: 2013
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: виховна технологія
культурно-мистецькі програми
педагогічне керівництво
художньо-творча діяльність
воспитательная технология
культурно-художественные программы
педагогическое руководство
художественно-творческая деятельность
educational technology
cultural and arts programs
educational leadership
artistic and creative activities
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті проаналізовано культуротворчі програмні підходи сучасних виховних програм. Висвітлено концептуальні та структурно-організаційні засади педагогічного керівництва художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм. Окреслено організаційну структуру художньо-творчої діяльності школярів. Визначено мету та принципи функціонування культурно-мистецьких програм у виховному процесі загальноосвітньої школи.
В статье проанализированы культуротворческие программные подходы современных воспитательных программ. Освещены концептуальные и структурно-организационные основы педагогического руководства художественно-творческой деятельностью учащихся общеобразовательных школ в воспитательной технологии культурно-художественных программ. Очерчена организационная структура художественно-творческой деятельности школьников. Определены цели и принципы функционирования культурно-художественных программ в воспитательном процессе общеобразовательной школы.
The article analyzes the cultural programming approaches of modern educational programs, clarifies the conceptual, structural and organizational bases of pedagogical management artistic and creative activity of pupils of secondary schools in educational technology cultural and art programs, outlines the organizational structure of the artistic and creative activity of pupils, defines the purpose and principles of functioning of the cultural and artistic programs in educational process in secondary schools.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16021
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vodiana.pdf244,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.