Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16021
Назва: Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм
Інші назви: Педагогическое руководство художественно-творческой деятельностью учащихся общеобразовательных школ в воспитательной технологии культурно-художественных программ
PEDAGOGICAL GUIDANCE OF ARTISTIC AND CREATIVE ACTIVITY OF PUPILS OF SECONDARY SCHOOLS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGY CULTURAL AND ART PROGRAMS
Автори: Водяна, Валентина Олександрівна
Бібліографічний опис: Водяна В. Педагогічне керівництво художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 117–130.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: виховна технологія
культурно-мистецькі програми
педагогічне керівництво
художньо-творча діяльність
воспитательная технология
культурно-художественные программы
педагогическое руководство
художественно-творческая деятельность
educational technology
cultural and arts programs
educational leadership
artistic and creative activities
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано культуротворчі програмні підходи сучасних виховних програм. Висвітлено концептуальні та структурно-організаційні засади педагогічного керівництва художньо-творчою діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл у виховній технології культурно-мистецьких програм. Окреслено організаційну структуру художньо-творчої діяльності школярів. Визначено мету та принципи функціонування культурно-мистецьких програм у виховному процесі загальноосвітньої школи.
В статье проанализированы культуротворческие программные подходы современных воспитательных программ. Освещены концептуальные и структурно-организационные основы педагогического руководства художественно-творческой деятельностью учащихся общеобразовательных школ в воспитательной технологии культурно-художественных программ. Очерчена организационная структура художественно-творческой деятельности школьников. Определены цели и принципы функционирования культурно-художественных программ в воспитательном процессе общеобразовательной школы.
The article analyzes the cultural programming approaches of modern educational programs, clarifies the conceptual, structural and organizational bases of pedagogical management artistic and creative activity of pupils of secondary schools in educational technology cultural and art programs, outlines the organizational structure of the artistic and creative activity of pupils, defines the purpose and principles of functioning of the cultural and artistic programs in educational process in secondary schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16021
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vodiana.pdf244,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.