Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16081
Назва: Приобщение ребенка дошкольного возраста к культурному наследию народа
Інші назви: Залучення дитини дошкільного віку до культурної спадщини народу
FAMILIARIZING OF A PRESCHOOL CHILD WITH THE CULTURAL HERITAGE OF THE NATION
Автори: Татаринцева, Нина
Платохина, Наталья
Бібліографічний опис: Татаринцева Н., Платохина Н. Приобщение ребенка дошкольного возраста к культурному наследию народа // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 228–238.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: духовно-нравственное образование
средства музейной педагогики
нравственно-этический
искусствоведческий диалог
принципы отбора художественных произведений
морально-духовна освіта
засоби музейної педагогіки
морально-етичний
мистецтвознавчий діалог
принципи відбору художніх творів
spiritual and moral education
the museum education
moral
ethical
artistic dialogue
guidelines for the selection of works of art
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): В статье раскрываются условия приобщения ребенка дошкольного возраста к культурному наследию народа. Основным механизмом сбережения и трансляции достижений культуры выступает музей. Даны рекомендации по организации музея в дошкольном образовательном учреждении. Описаны формы работы, технологии и методы освоения ребенком истории, художественной культуры, традиций своего народа.
У статті розкито педагогічні умови залучення дітей дошкільного віку до народної культурної спадщини. Основним регулятором цього процесу є музей як механізм збереження та трансляції цінностей народної культури. Подано рекомендації щодо організації музею в дошкільній освітній установі. Розкрито форми роботи, технології та методи засвоєння дитиною історії, художньої культури та традицій свого народу.
The article speaks about the conditions of familiarizing of preschool age children with the cultural heritage of the nation. The main mechanism of saving and transferring of cultural achievements is Museum. The article gives recommendations on the organization of the museum in the pre-school educational institutions, describes the forms of work, technology and methods of child development history, art and culture, the traditions of the peoples.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16081
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatarintsev.pdf232,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.