Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/160
Назва: Педагогічні технології у професійній освіті майбутніх перекладачів
Інші назви: Педагогические технологии в профессиональном образовании будущих переводчиков
Pedagogical technologies in the future interpreters’ professional training process
Автори: Підручна, Зінаїда Федорівна
Бібліографічний опис: Підручна, З. Ф. Педагогічні технології у професійній освіті майбутніх перекладачів / З. Ф. Підручна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 70-75.
Дата публікації: жов-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічні технології
професійна підготовка майбутніх перекладачів
психофізіологічні особливості студентів
педагогічні фактори
педагогічна та андрагогічна моделі
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано психофізіологічні особливості студентів з позиції суб’єктів, відповідальних за своє життя, з індивідуальною метою і цінностями власного буття як в професії, так і в житті загалом. На основі психофізіологічних особливостей та педагогічних факторів визначено педагогічну та андрагогічну модель навчання майбутніх перекладачів. Обґрунтовано педагогічні технології, що сприяють професійній освіті майбутніх перекладачів у вищій педагогічній школі з урахуванням специфіки їхньої діяльності.
Проанализированы психофизиологические особенности студентов с позиции субъектов, ответственных за свою жизнь, с индивидуальной целью и ценностями собственного бытия как в профессии, так и в жизни в целом. На основе психофизиологических особенностей и педагогических факторов определено педагогическую и андрагогическую модели обучения будущих переводчиков. Обосновано педагогические технологии, которые способствуют профессиональному образованию будущих переводчиков в высшем учебном заведении с учётом специфики их деятельности
Psychological and physiological peculiarities of students as adults responsible for their life with individual aim and values of their own existence in profession and life have been analysed. On the basis of the psychological and physiological peculiarities, pedagogical factors the pedagogical and andragogical models of the future interpreters’ professional training process have been determined in the article. Pedagogical technologies in the future interpreters’ professional training process at higher educational establishments determining interpreters’ specific features activity under contemporary circumstances have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/160
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidruchna.pdf133,79 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.