Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1625
Title: Тенденції урбанізму в фортепіанній музиці Еріка Саті та представників «Французької шістки».
Other Titles: Тенденции урбанизма в фортепианной музыке Эрика Сати и представителей «Французской шестёрки».
Trends in urbanism piano music of Erik Satie and the representatives of the «French six».
Authors: Мартинова, Наталія Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Мартинова, Н. І. Тенденції урбанізму в фортепіанній музиці Еріка Саті та представників "французької шістки" / Н. І. Мартинова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 2. – С. 131-137.
Issue Date: Sep-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: постромантизм
урбанізм
фортепіанні жанри
піанізм
джаз
тема індустріалізації
конструктивізм
Abstract: У статті досліджується естетична природа урбаністичних тенденцій у західноєвропейській музиці початку ХХ століття. Окреслюються соціокультурні передумови актуалізації теми міста та комплекс виразових засобів, спрямованих на її втілення у фортепіанних творах Е. Саті та представників «Французької шістки». Простежено еволюцію композиторської свідомості від постромантизму до урбанізму.
В статье исследуется эстетическая природа урбанистических тенденций в западноевропейской музыке начала ХХ века. Исследуются социокультурные предпосылки актуализации темы города и комплекс выразительных средств, направленных на воплощение урбанистических мотивов в фортепианных произведениях Э. Сати и представителей «французской шестерки». Прослежена эволюция композиторского сознания от постромантизма к урбанизму.
The article examines the aesthetic nature of urban trends in Western European music of the early twentieth century. Outlines the socio-cultural background and updating the topics of complex expressive means to implement urban motifs in the piano works of Satie E. and representatives of the «French Six». Analyzed the specific embodiment of the «new simplicity» in view of French national identity. Traced the evolution of the composer’s consciousness of postromantizmu to urbanism.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1625
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martunova.pdf262,63 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.