Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1625
Назва: Тенденції урбанізму в фортепіанній музиці Еріка Саті та представників «Французької шістки».
Інші назви: Тенденции урбанизма в фортепианной музыке Эрика Сати и представителей «Французской шестёрки».
Trends in urbanism piano music of Erik Satie and the representatives of the «French six».
Автори: Мартинова, Наталія Іванівна
Бібліографічний опис: Мартинова, Н. І. Тенденції урбанізму в фортепіанній музиці Еріка Саті та представників "французької шістки" / Н. І. Мартинова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 2. – С. 131-137.
Дата публікації: вер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: постромантизм
урбанізм
фортепіанні жанри
піанізм
джаз
тема індустріалізації
конструктивізм
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується естетична природа урбаністичних тенденцій у західноєвропейській музиці початку ХХ століття. Окреслюються соціокультурні передумови актуалізації теми міста та комплекс виразових засобів, спрямованих на її втілення у фортепіанних творах Е. Саті та представників «Французької шістки». Простежено еволюцію композиторської свідомості від постромантизму до урбанізму.
В статье исследуется эстетическая природа урбанистических тенденций в западноевропейской музыке начала ХХ века. Исследуются социокультурные предпосылки актуализации темы города и комплекс выразительных средств, направленных на воплощение урбанистических мотивов в фортепианных произведениях Э. Сати и представителей «французской шестерки». Прослежена эволюция композиторского сознания от постромантизма к урбанизму.
The article examines the aesthetic nature of urban trends in Western European music of the early twentieth century. Outlines the socio-cultural background and updating the topics of complex expressive means to implement urban motifs in the piano works of Satie E. and representatives of the «French Six». Analyzed the specific embodiment of the «new simplicity» in view of French national identity. Traced the evolution of the composer’s consciousness of postromantizmu to urbanism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1625
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martunova.pdf262,63 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.