Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16327
Назва: THEORY AND PRACTICE OF PREPARING A FUTURE TEACHER TO THE NEW UKRAINIAN SCHOOL: A GENDER PERSPECTIVE
Автори: Kravets, V.
Kikinezhdi, O.
Zhyrska, H.
Бібліографічний опис: Kravets V., Kikinezhdi O., Zhyrska H. THEORY AND PRACTICE OF PREPARING A FUTURE TEACHER TO THE NEW UKRAINIAN SCHOOL: A GENDER PERSPECTIVE // Theory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School : monograph. Prague : OKTAN PRINT s.r.o., 2020. P. 21-35
Дата публікації: 2020
Видавництво: OKTAN PRINT s.r.o.
Ключові слова: New Ukrainian school
gender-educational centre
personal-egalitarian approach
students, gender competences
gender sensitivity
vocational training
future educator
upbringing of gender equality
gender-educational technologies
Короткий огляд (реферат): The perspectives for further research lie in the study of the psychological and pedagogical mechanisms of creating egalitarian and educational, friendly and creative-developmental environment for a child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16327
ISBN: 978-80-907570-6-6
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи з монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravets_Kikinezhdi_Zhyrska_TAPOFT_2020.pdf490,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.