Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSkaskiv, Anna-
dc.contributor.authorСкасків, Ганна Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-02-10T11:47:14Z-
dc.date.available2021-02-10T11:47:14Z-
dc.date.issued2019-12-25-
dc.identifier.citationSkaskiv A. Game study technology // Perspectives of world science and education : the 4th International scientific and practical conference (December 25-27, 2019). Osaka ; Japan : CPN Publishing Group, 2019. P. 193—196.uk_UA
dc.identifier.isbn978-4-9783419-8-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786-
dc.description.abstractFeatures of computer science training using game technologies are presented. The possibility of using different games in the educational process of general education institutions is revealed. Ways of organizing teacher cooperation with students are demonstrated. The expediency of development of game technologies in modern educational establishments is substantiated.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherCPN Publishing Groupuk_UA
dc.subjectgame technologiesuk_UA
dc.subjectcross-curricular integrationuk_UA
dc.subjectComputer Scienceuk_UA
dc.subjectcompetent approachuk_UA
dc.subjectNUSH modeluk_UA
dc.titleGame study technologyuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
jap19.pdf844,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.