Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786
Название: Game study technology
Авторы: Skaskiv, Anna
Скасків, Ганна Михайлівна
Библиографическое описание: Skaskiv A. Game study technology // Perspectives of world science and education : the 4th International scientific and practical conference (December 25-27, 2019). Osaka ; Japan : CPN Publishing Group, 2019. P. 193—196.
Дата публикации: 25-дек-2019
Издательство: CPN Publishing Group
Ключевые слова: game technologies
cross-curricular integration
Computer Science
competent approach
NUSH model
Краткий осмотр (реферат): Features of computer science training using game technologies are presented. The possibility of using different games in the educational process of general education institutions is revealed. Ways of organizing teacher cooperation with students are demonstrated. The expediency of development of game technologies in modern educational establishments is substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786
ISBN: 978-4-9783419-8-3
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
jap19.pdf844,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.