Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/167
Title: Досвід створення електронного навчально-методичного посібника з вищої математики
Other Titles: Опыт создания электронного учебно-методического пособия по высшей математике
The experience of electronic textbook creation on higher mathematics
Authors: Власенко, К. В.
Bibliographic description (Ukraine): Власенко, К. В. Досвід створення електронного навчально-методичного посібника / К. В. Власенко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 108-114.
Issue Date: Oct-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: електронний навчально-методичний посібник
методичні принципи
Abstract: Продемонстровано, як загальні методичні принципи й рекомендації модернізації змісту технологій навчання застосовувалися при розробці електронного навчально-методичного посібника, що є складовою навчально-методичного комплексу з вищої математики для майбутніх інженерів. Визначено можливості інтенсифікації навчального процесу за допомогою посібника та відповідність головному принципу його функціонування: викладач і студент взаємодіють за посередництвом освітнього середовища.
В статье описаны общие методические принципы и рекомендации модернизации содержания технологий обучения, которые применялись при разработке электронного учебно-методического пособия, входящего в состав учебно-методического комплекса по высшей математике для будущих инженеров. Определены возможности интенсификации учебного процесса с помощью пособия и соответствие главному принципу его функционирования: преподаватель и студент взаимодействуют через посредничество образовательной среды.
It has been shown that general methodical principles and recommendations of modernization of technology content of studies have been used while developing electronic manual which is the constituent of educational and methodical complex on Higher Mathematics for future engineers. Possibilities of intensification of educational process by means of a manual and the accordance with the main principle of its functioning which implies – a teacher and student cooperation at mediation of educational environment have been defined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/167
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasenko.pdf524,16 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.