Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/167
Назва: Досвід створення електронного навчально-методичного посібника з вищої математики
Інші назви: Опыт создания электронного учебно-методического пособия по высшей математике
The experience of electronic textbook creation on higher mathematics
Автори: Власенко, К. В.
Бібліографічний опис: Власенко, К. В. Досвід створення електронного навчально-методичного посібника / К. В. Власенко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 108-114.
Дата публікації: жов-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: електронний навчально-методичний посібник
методичні принципи
Короткий огляд (реферат): Продемонстровано, як загальні методичні принципи й рекомендації модернізації змісту технологій навчання застосовувалися при розробці електронного навчально-методичного посібника, що є складовою навчально-методичного комплексу з вищої математики для майбутніх інженерів. Визначено можливості інтенсифікації навчального процесу за допомогою посібника та відповідність головному принципу його функціонування: викладач і студент взаємодіють за посередництвом освітнього середовища.
В статье описаны общие методические принципы и рекомендации модернизации содержания технологий обучения, которые применялись при разработке электронного учебно-методического пособия, входящего в состав учебно-методического комплекса по высшей математике для будущих инженеров. Определены возможности интенсификации учебного процесса с помощью пособия и соответствие главному принципу его функционирования: преподаватель и студент взаимодействуют через посредничество образовательной среды.
It has been shown that general methodical principles and recommendations of modernization of technology content of studies have been used while developing electronic manual which is the constituent of educational and methodical complex on Higher Mathematics for future engineers. Possibilities of intensification of educational process by means of a manual and the accordance with the main principle of its functioning which implies – a teacher and student cooperation at mediation of educational environment have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/167
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasenko.pdf524,16 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.