Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/171
Title: Створення сприятливого освітнього середовища як умова інтегрування студентів з обмеженими функціональними можливостями в групу однокурсників
Other Titles: Создание благоприятной образовательной среды как условия интегрирования студентов с ограниченными функциональными возможностями в группу однокурсников
Providing favorable educational environment as condition of integrating disabled students into a group of fellow students
Authors: Церклевич, В. С.
Гурман, О. М.
Bibliographic description (Ukraine): Церклевич, В. С. Створення сприятливого освітнього середовища як умова інтегрування студентів з обмеженими функціональними можливостями в групу однокурсників / В. С. Церклевич, О. М. Гурман // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 130-134.
Issue Date: Oct-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: особа з обмеженими функціональними можливостями
інтегрування
вищий навчальний заклад
Abstract: Розглянуті педагогічні умови та особливості інтегрування студентів з обмеженими функціональними можливостями в групу однокурсників та академічну спільноту вищого навчального закладу. Визначені умови формування сприятливого освітнього середовища вищої школи щодо вказаної категорії студентів, складові, принципи та особливості організації інтегрованого навчання, дотримання яких забезпечить найбільшу ефективність процесу інтегрування.
Рассмотрены педагогические условия и особенности интегрирования студентов с ограниченными функциональными возможностями в группу однокурсников и академическое сообщество высшего учебного заведения. Выделены условия формирования дружественной образовательной среды высшей школы относительно указанной категории студентов, составляющие, принципы и особенности организации интегрированного обучения, применение которых обеспечит наивысшую эффективность процесса интегрирования.
In the article the pedagogical conditions and peculiarities of disabled students integration in a group of fellow students and academic community of higher education have been substantiated. Determining factors for the formation of favorable learning environment for higher education students of the indicated category, components, principles and peculiarities of integrated learning organization have been defined. Following such factors assures the most effective integration process.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/171
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cserklevuch_Gurman.pdf118,62 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.