Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17240
Название: Позиціонування національного продукту на світовому ринку культурних туристичних послуг
Авторы: Дичковський, Cтепан
Библиографическое описание: Дичковський C. Позиціонування національного продукту на світовому ринку культурних туристичних послуг // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 236-241.
Дата публикации: 15-окт-2020
Издательство: Вектор
Ключевые слова: cultural tourism
industrial era
brand
post-modern tourists
services industry
multiculturalism
Краткий осмотр (реферат): The study of problems within the framework of cultural tourism requires the use of an interdisciplinary approach, which acquires its clear features when choosing a subject of study. The problems of the interaction of culture and tourism, the cultural trajectories of modern tourism serve as a structure for analyzing the construction of identity and multiculturalism. The sociocultural practices of modern tourism, developed in the context of global glocal processes, allowed us to systematically analyze and outline the paths for the positive practical implementation of its explicit and hidden capabilities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17240
Располагается в коллекциях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dutskovskuu.pdf218,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.