Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17240
Назва: Позиціонування національного продукту на світовому ринку культурних туристичних послуг
Автори: Дичковський, Cтепан
Бібліографічний опис: Дичковський C. Позиціонування національного продукту на світовому ринку культурних туристичних послуг // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 236-241.
Дата публікації: 15-жов-2020
Видавництво: Вектор
Ключові слова: cultural tourism
industrial era
brand
post-modern tourists
services industry
multiculturalism
Короткий огляд (реферат): The study of problems within the framework of cultural tourism requires the use of an interdisciplinary approach, which acquires its clear features when choosing a subject of study. The problems of the interaction of culture and tourism, the cultural trajectories of modern tourism serve as a structure for analyzing the construction of identity and multiculturalism. The sociocultural practices of modern tourism, developed in the context of global glocal processes, allowed us to systematically analyze and outline the paths for the positive practical implementation of its explicit and hidden capabilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17240
Розташовується у зібраннях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dutskovskuu.pdf218,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.