Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Название: Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики
Другие названия: Языковое образование: европейские тенденции и перспективы развития украинской лингводидактики
The language edukation: european tendencies and perspectives of the ukrainian lingvodidactic development
Авторы: Любашенко, Олеся Вадимівна
Библиографическое описание: Любашенко, О. В. Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики / О. В. Любашенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 11-15.
Дата публикации: янв-2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: діяльнісні методи
навчальні стратегії
мовна освіта
Краткий осмотр (реферат): Стаття узагальнює досвід інтеграційних перетворень європейської університетської системи та визначає пріоритетні напрямки вдосконалення мовної освіти й побудови навчальних курсів з мови. Автор розвиває раціональний підхід до викладання української мови як засобу спілкування, заснованого на фахових потребах та мовленнєвій діяльності мовця. Це стимулює студентів і викладачів створювати нові навчальні стратегії у мовленнєвій практиці.
В статье обобщен опыт интеграционных преобразований европейской университетской системы и определены приоритетные направления совершенствования обучения языкам и построения учебных курсов. Автор развивает рациональный подход к преподаванию украинского языка как средства коммуникации, основанной на профессиональных потребностях и языковой деятельности говорящего. Это стимулирует студентов и преподавателей создавать новые стратегии обучения в процессе речевой практики.
The article generalizes experience of the integration and transformation of the higher school system in Europe and determines the main ways of the improvement of the language learning and shaping of the study courses. The author develops a rational approach to the teaching of Ukrainian language as a communication, based on the professional necessities of user’s activity. It stimulates the students and the teachers to create new learning strategies in the speech practice.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lubashenko.pdf276,84 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.