Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Назва: Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики
Інші назви: Языковое образование: европейские тенденции и перспективы развития украинской лингводидактики
The language edukation: european tendencies and perspectives of the ukrainian lingvodidactic development
Автори: Любашенко, Олеся Вадимівна
Бібліографічний опис: Любашенко, О. В. Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики / О. В. Любашенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 11-15.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: діяльнісні методи
навчальні стратегії
мовна освіта
Короткий огляд (реферат): Стаття узагальнює досвід інтеграційних перетворень європейської університетської системи та визначає пріоритетні напрямки вдосконалення мовної освіти й побудови навчальних курсів з мови. Автор розвиває раціональний підхід до викладання української мови як засобу спілкування, заснованого на фахових потребах та мовленнєвій діяльності мовця. Це стимулює студентів і викладачів створювати нові навчальні стратегії у мовленнєвій практиці.
В статье обобщен опыт интеграционных преобразований европейской университетской системы и определены приоритетные направления совершенствования обучения языкам и построения учебных курсов. Автор развивает рациональный подход к преподаванию украинского языка как средства коммуникации, основанной на профессиональных потребностях и языковой деятельности говорящего. Это стимулирует студентов и преподавателей создавать новые стратегии обучения в процессе речевой практики.
The article generalizes experience of the integration and transformation of the higher school system in Europe and determines the main ways of the improvement of the language learning and shaping of the study courses. The author develops a rational approach to the teaching of Ukrainian language as a communication, based on the professional necessities of user’s activity. It stimulates the students and the teachers to create new learning strategies in the speech practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lubashenko.pdf276,84 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.