Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18293
Title: Контекст як системний чинник розуміння дискурсу: філософські, лінгвістичні та психологічні аспекти
Other Titles: Контекст как системний фактор понимания дискурса: философские, лингвис-тические и психологические аспекти
Savelyuk N. М. Context as systematic factor of comprehending discourse: philosophical, linguistic and psychological aspects
Authors: Савелюк, Наталія Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Савелюк Н. М. Контекст як системний чинник розуміння дискурсу: філософські, лінгвістичні та психологічні аспекти // Теорія і практика сучасної психології. 2016. № 1. С. 29-33.
Issue Date: 2016
Publisher: Класичний приватний університет
Keywords: контекст
розуміння
дискурс,
контекстний підхід
особистість
життєвий світ
контекст
понимание
дискурс
контекстний подход
личность
жизненньїй мир
context
comprehension
discourse
contextual approach
personality
personal world
Abstract: У статті розглядається значення поняття контексту як вагомої категорії постнекласичних наукових досліджень. У порівнянні з фундаментальними філософськими та традиційними лінгвістичними її аспектами виокремлюються та аналізуються психологічні складові контексту, як істотні чинники розуміння дискурсу. Обґрунтовується, що фундаментальним психологічним контекстом будь-якого розуміння виступає особистість у своєму життєвому світі.
В статье рассматривается значение понятия контекста как важной категории постнеклассических научньїх исследований. В сравнении с фундаментальними философскими и традиционными лингвистическими ее аспектами вьіделяются и анализируютея психологические составляющие контекста, как существенньїе фактори понимания дискурса. Обосновивается, что фундаментальним психологическим контекстом любого понимания виступает личность в своем жизненном мире.
The article reveals meaning of «context» being essential category of postnonclassical scientific research. When compared to traditional fundamental philosophical and linguistic aspects, psychological components of context are distinguished and analyzed as essential factors of comprehending discourse. It is substantiated that fundamental psychological context ofany comprehension is personality in her/his own world.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18293
ISSN: 1813-3405
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saveluk1.pdf284,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.