Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18293
Назва: Контекст як системний чинник розуміння дискурсу: філософські, лінгвістичні та психологічні аспекти
Інші назви: Контекст как системний фактор понимания дискурса: философские, лингвис-тические и психологические аспекти
Savelyuk N. М. Context as systematic factor of comprehending discourse: philosophical, linguistic and psychological aspects
Автори: Савелюк, Наталія Михайлівна
Бібліографічний опис: Савелюк Н. М. Контекст як системний чинник розуміння дискурсу: філософські, лінгвістичні та психологічні аспекти // Теорія і практика сучасної психології. 2016. № 1. С. 29-33.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Класичний приватний університет
Ключові слова: контекст
розуміння
дискурс,
контекстний підхід
особистість
життєвий світ
контекст
понимание
дискурс
контекстний подход
личность
жизненньїй мир
context
comprehension
discourse
contextual approach
personality
personal world
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається значення поняття контексту як вагомої категорії постнекласичних наукових досліджень. У порівнянні з фундаментальними філософськими та традиційними лінгвістичними її аспектами виокремлюються та аналізуються психологічні складові контексту, як істотні чинники розуміння дискурсу. Обґрунтовується, що фундаментальним психологічним контекстом будь-якого розуміння виступає особистість у своєму життєвому світі.
В статье рассматривается значение понятия контекста как важной категории постнеклассических научньїх исследований. В сравнении с фундаментальними философскими и традиционными лингвистическими ее аспектами вьіделяются и анализируютея психологические составляющие контекста, как существенньїе фактори понимания дискурса. Обосновивается, что фундаментальним психологическим контекстом любого понимания виступает личность в своем жизненном мире.
The article reveals meaning of «context» being essential category of postnonclassical scientific research. When compared to traditional fundamental philosophical and linguistic aspects, psychological components of context are distinguished and analyzed as essential factors of comprehending discourse. It is substantiated that fundamental psychological context ofany comprehension is personality in her/his own world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18293
ISSN: 1813-3405
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Saveluk1.pdf284,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.