Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1835
Название: Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем
Другие названия: Постепенное усложнение задач в роботе над изложениями с введением дополнительных микротем
The gradyal complication of tasks when working on stories with the introdaction of additional microtomes
Авторы: Балик, Тетяна Михайлівна
Библиографическое описание: Балик, Т. М. Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем / Т. М. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 48-54.
Дата публикации: янв-2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: українська мова
переказ
комунікативні уміння
мікротема
мовні засоби
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито методику, яка передбачає розосереджену підготовку до творчих переказів з урахуванням інтерактивних методів і прийомів навчання, вікових можливостей учнів; показано роботу над поступовим ускладненням завдань, спрямованих на формування комунікативних умінь учнів, необхідних для роботи над переказами із введенням додаткових мікротем; наведено приклад побудови уроків розвитку зв’язного мовлення у 5 і 7 класах за одним і тим же текстом, особливості його структурних компонентів та принципи їх використання у навчальному процесі.
В статье раскрыта методика, предусмотривающая рассредоточенную подготовку к творческим изложению с учетом интерактивных методов и приемов обучения, возрастных возможностей учащихся; показана робота над постепенным усложнением задач, направленных на формирование коммуникативных умений учащихся, необходимых для роботы над изложениями с введением дополнительных микротем; приведен пример построения уроков развития связной речи в 5 и 7 классах по одному и тому же тексту, особенности его структурных компонентов и принципы их использования в учебном процессе.
The article shows a technique which will provide training to disperse creative transfers based on interactive training methods and techniques, students' age abilities; it shows the way of gradual complication of tasks aimed to form students' communicative skills which are required for work with the introduction of additional subtopic, it contains examples of organizing the lessons of connected speech in the 5th and 7th forms over the same text, especially its structural components and principles of their use in the educational process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1835
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Baluk.pdf284,66 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.