Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Title: Роль російських педагогів у становленні вокальної освіти у Китаї першої половини ХХ століття (на прикладі діяльності Володимира Шушліна)
Other Titles: Роль русских педагогов в становлении вокального образования в Китае в первой половине ХХ века (на примере деятельности Владимира Шушлина)
THE ROLE OF RUSSIAN TEACHERS IN THE DEVELOPMENT OF VOCAL EDUCATION IN CHINA IN THE FIRST HALF OF THE TWENTIETH CENTURY (ON THE EXAMPLE OF THE WORK OF VLADIMIR SHUSHLIN)
Authors: Яньін, Сун
Bibliographic description (Ukraine): Яньін С. Роль російських педагогів у становленні вокальної освіти у Китаї першої половини ХХ століття (на прикладі діяльності Володимира Шушліна) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 73–77.
Issue Date: 2013
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: вокальне мистецтво
педагог
методика
співак
вокальное искусство
педагог
методика
певец
vocal art
educator
technique
singer
Abstract: У статті досліджено педагогічні, методичні та виконавські здобутки у Китаї видатного російського співака та педагога Володимира Шушліна. Розглянуто основні етапи його діяльності.
В статье исследованы педагогические, методические и исполнительские достижения в Китае выдающегося русского певца и педагога Владимира Шушлина. Рассмотрены основные этапы его деятельности.
In the article the educational, teaching and performing in China to achieve outstanding Russian singer and teacher Vladimir Shushlin. The main stages of its operations considered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YANYING.pdf193,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.