Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Назва: Роль російських педагогів у становленні вокальної освіти у Китаї першої половини ХХ століття (на прикладі діяльності Володимира Шушліна)
Інші назви: Роль русских педагогов в становлении вокального образования в Китае в первой половине ХХ века (на примере деятельности Владимира Шушлина)
THE ROLE OF RUSSIAN TEACHERS IN THE DEVELOPMENT OF VOCAL EDUCATION IN CHINA IN THE FIRST HALF OF THE TWENTIETH CENTURY (ON THE EXAMPLE OF THE WORK OF VLADIMIR SHUSHLIN)
Автори: Яньін, Сун
Бібліографічний опис: Яньін С. Роль російських педагогів у становленні вокальної освіти у Китаї першої половини ХХ століття (на прикладі діяльності Володимира Шушліна) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 73–77.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: вокальне мистецтво
педагог
методика
співак
вокальное искусство
педагог
методика
певец
vocal art
educator
technique
singer
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено педагогічні, методичні та виконавські здобутки у Китаї видатного російського співака та педагога Володимира Шушліна. Розглянуто основні етапи його діяльності.
В статье исследованы педагогические, методические и исполнительские достижения в Китае выдающегося русского певца и педагога Владимира Шушлина. Рассмотрены основные этапы его деятельности.
In the article the educational, teaching and performing in China to achieve outstanding Russian singer and teacher Vladimir Shushlin. The main stages of its operations considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18377
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YANYING.pdf193,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.