Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1841
Назва: Спроба прочитання мовного вираження українськості у вірші М. Вінграновського «Ластівко біля вікна»
Інші назви: Попытка прочтения языкового выражения украинского в стихе М. Винграновского «Ласточка возле окна»
An attempt to interpret linguistic means of Ukrainian authenticity in M. Vingranovsky's poem «Lastivkoyu bilja vikna» («Swallow by the window»)
Автори: Дащенко, Наталія Левківна
Крупа, Марія Петрівна
Бібліографічний опис: Дащенко, Н. Л. Спроба прочитання мовного вираження українськості у вірші М. Вінграновського "Ластівко біля вікна" / Н. Л. Дащенко, М. П. Крупа // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 82-92.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: лінгвістичний аналіз
авторські форми вираження українськості
контекстуальне значення
Короткий огляд (реферат): У статті представлено спробу тлумачення мовних засобів, яке допомагає окреслити ідейно-змістове спрямування аналізованого тексту, мотивувати відбір автором форм вираження українськості, доступні та легкі для дитячого сприймання та національної ідентифікації. Використано кількісний аналіз, лексико-семантичний аналіз ключових слів, метод стилістичного експерименту (добір слів за аналогією / протиставленням), припущення авторської мотивації у відборі відповідних мовних засобів. Подібний аналіз може бути застосований із розвивальною, виховною, навчальною метою.
В статье представлена попытка толкования языковых средств, которое помогает представить идейно-смысловое направление анализированного текста, мотивировать отбор автором форм выражения украинского, доступных и лёгких для детского восприятия и национальной идентификации. Использовано количественный, лексико-семантический анализ ключевых слов, стилистический эксперимент (подбор слов за аналогией / противопоставлением), предположение авторской мотивации в отборе соответствующих языковых средств. Сходный анализ может быть применен с развивающей, воспитательной, учебной целью.
An attempt to give an explanation of language means which helps to outline the elevated and contents direction of an analyzed text, motivate the author’s selection of expression forms of the Ukrainian, which are simple and easy for children’s perception and national identification are represented in the article. Quantitative analysis, lexical and semantic analysis of key-words and a method of stylistic experiment (selection of words according to analogy / contrasting), suppose of writer’s motivation for suitable linguistic means selection are used. Such analysis can be applied with the developing, educational and upbringing aims.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1841
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dacshenko-Krypa.pdf366,29 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.