Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1842
Title: Формування у майбутніх вчителів фізичної культури умінь і навичок досконалого володіння українською літературною мовою у професійній сфері
Other Titles: Формирование в будущих учителей физической культуры умений и навыков совершенного владения украинским литературным языком в профессиональной сфере
Creation in future physical culture teachers and skills mastery ukrainian literary language in the professional field
Authors: Головата, Лариса Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Головата, Л. М. Формування у майбутніх вчителів фізичної культури умінь і навичок досконалого володіння українською літературною мовою у професійній сфері / Л. М. Головата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 92-97.
Issue Date: Jan-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: навчально-виховний процес
мовна особистість
мовний курс
типологія вправ і завдань творчого характеру
Abstract: У статті розкрито методику реалізації програми курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» на факультеті фізичного виховання (з урахуванням спортивної термінології, відповідного мовного матеріалу). Запропоновано типологію завдань, спрямованих на формування власне мовленнєвих навичок (уміння контролювати і вдосконалювати своє мовлення; працювати над мовленнєвими вадами; користуватися лінгвістичною літературою) та формування професійних мовленнєвих навичок (уміння створювати висловлювання на фахову тематику; виступати публічно; орієнтуватися мовленнєвій навчальній ситуації, оформляти ділову документацію).
В статье раскрыта методика реализации программы курса «Украинский язык в профессиональном направлении)» на факультете физического воспитания (с учетом спортивной терминологии, соответствующего языкового материала). Предложена типология заданий, нацеленных на формирование собственно речевых навыков (умение контролировать и совершенствовать свою речь; работать над речевыми ошибками; пользоваться лингвистической литературой) и формирование профессиональных речевых навыков (умение создавать высказывание на профессиональную тематику; выступать публично; ориентироваться в речевой учебной ситуации; оформлять деловую документацию).
The article deals with the methodology of implementation of the syllabus of the Ukrainian language course (for specific purposes) at the Faculty of Physical Education (with the emphasis on sports terminology and appropriate linguistic didactic material). The author offers a typology of assignments aimed at formation of students’ speaking skills ( the ability of controlling speech utterances, improving speaking skills, avoiding speech faults and mistakes and using linguistic literary sources), formation of professional linguistic skills as well (ability of creating appropriate professional utterances; making public speeches; orienting in a linguistic educational situation and preparation of professional documentation).
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1842
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovata.pdf256,46 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.