Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1842
Название: Формування у майбутніх вчителів фізичної культури умінь і навичок досконалого володіння українською літературною мовою у професійній сфері
Другие названия: Формирование в будущих учителей физической культуры умений и навыков совершенного владения украинским литературным языком в профессиональной сфере
Creation in future physical culture teachers and skills mastery ukrainian literary language in the professional field
Авторы: Головата, Лариса Михайлівна
Библиографическое описание: Головата, Л. М. Формування у майбутніх вчителів фізичної культури умінь і навичок досконалого володіння українською літературною мовою у професійній сфері / Л. М. Головата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 92-97.
Дата публикации: янв-2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: навчально-виховний процес
мовна особистість
мовний курс
типологія вправ і завдань творчого характеру
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито методику реалізації програми курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» на факультеті фізичного виховання (з урахуванням спортивної термінології, відповідного мовного матеріалу). Запропоновано типологію завдань, спрямованих на формування власне мовленнєвих навичок (уміння контролювати і вдосконалювати своє мовлення; працювати над мовленнєвими вадами; користуватися лінгвістичною літературою) та формування професійних мовленнєвих навичок (уміння створювати висловлювання на фахову тематику; виступати публічно; орієнтуватися мовленнєвій навчальній ситуації, оформляти ділову документацію).
В статье раскрыта методика реализации программы курса «Украинский язык в профессиональном направлении)» на факультете физического воспитания (с учетом спортивной терминологии, соответствующего языкового материала). Предложена типология заданий, нацеленных на формирование собственно речевых навыков (умение контролировать и совершенствовать свою речь; работать над речевыми ошибками; пользоваться лингвистической литературой) и формирование профессиональных речевых навыков (умение создавать высказывание на профессиональную тематику; выступать публично; ориентироваться в речевой учебной ситуации; оформлять деловую документацию).
The article deals with the methodology of implementation of the syllabus of the Ukrainian language course (for specific purposes) at the Faculty of Physical Education (with the emphasis on sports terminology and appropriate linguistic didactic material). The author offers a typology of assignments aimed at formation of students’ speaking skills ( the ability of controlling speech utterances, improving speaking skills, avoiding speech faults and mistakes and using linguistic literary sources), formation of professional linguistic skills as well (ability of creating appropriate professional utterances; making public speeches; orienting in a linguistic educational situation and preparation of professional documentation).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1842
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Golovata.pdf256,46 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.