Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18463
Title: Використання спогадів свідків нацистського окупаційного режиму 1941–1944 рр. в процесі викладання дисципліни “Історія України”
Other Titles: Использование воспоминаний свидетелей нацистского оккупационного режима 1941–1944 гг в процессе преподавания дисциплины “История Украины”
USE THE MEMORIES OF WITNESSES OF THE NAZI OCCUPATION REGIME OF 1941– 1944 IN THE PROCESS OF TEACHING “HISTORY OF UKRAINE”
Authors: Стадник, Ірина
Яшан, Оксана
Bibliographic description (Ukraine): Стадник І., Яшан О. Використання спогадів свідків нацистського окупаційного режиму 1941–1944 рр. в процесі викладання дисципліни “Історія України” // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. Вип. 2. : у 2-х ч., ч. 2. C. 251–254.
Issue Date: 2013
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: усна історія
окупаційний режим
Друга світова війна
історія України
навчально-виховний процес
устная история
оккупационный режим
Вторая мировая война
история Украины
учебно-воспитательный процесс
oral history
the occupation regime
The second world war
history of Ukraine
the educational process
Abstract: У статті відображено використання матеріалів усної історії, зокрема спогадів свідків нацистського окупаційного режиму 1941–1944 рр. в процесі викладання дисципліни “Історія України” в технологічному навчальному закладі, наведено приклади таких свідчень, зібрані студентами. Доведено, що залучення студентів до збирання матеріалів усної історії дозволяє вирішити цілий комплекс завдань навчального та виховного характеру.
В статье отражено использование материалов устной истории, в частности воспоминаний свидетелей нацистского оккупационного режима 1941–1944 гг в процессе преподавания дисцип- лины “История Украины” в технологическом учебном заведении, приведены примеры таких сви- детельств, которые были собраны студентами и затем использованы в учебном процессе. Дока- зано, что привлечение студентов к сбору материалов устной истории позволяет решить целый комплекс задач учебного и воспитательного характера.
The article describes the use of oral history materials, including memories of witnesses of the Nazi occupation regime of 1941–1944 in the process of teaching “History of Ukraine “ in a technologic school, are examples of such evidence collected by the students and then used in the classroom. It is proved that involve students in the collection of oral history materials can solve a complex task training and educational nature.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18463
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія, 2013, Вип.2 Ч.2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stadnyk_Yaschan.pdf141,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.