Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18713| Назва: | Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі |
| Автори: | Мешко, Галина Михайлівна Мешко, Олександр Іванович |
| Бібліографічний опис: | Мешко Г. М., Мешко О. І. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. С. 122-125 |
| Дата публікації: | 8-кві-2021 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18713 |
| ISBN: | 978-617-595-108-8 |
| Розташовується у зібраннях: | Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 33_Meshko_Meshko.pdf | 204,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.